كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1400/7/20 سه‌شنبه
استان خراسان جنوبی-شهرستان درمیان-شهر اسدیه-بلوار شهید حمزه ای-دانشگاه پیام نورواحد اسدیه

تلفن:32125895-056----نمابر:32125959-056
1400/7/20 سه‌شنبه
1400/7/20 سه‌شنبه
1400/7/20 سه‌شنبه
1400/7/20 سه‌شنبه
بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس
آموزش
آموزش الکترونیک
آیکن
اسلایدر
برگزیده ها
بنر
دانشجو
دسترسی سریع
ساختار دانشگاه
سامانه های همکاران علمی و اداری
سوالات متداول
صفحه اصلی
مسابقات
معرفی مراکز و واحدها
معرفی همکاران
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1400/11/13 چهارشنبه
پیام سرپرست دانشگاه پیام نور به مناسبت دهه فجر
سرپرست دانشگاه پیام نور فرارسیدن 43 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

.

دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی فرارسیدن 43 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی، در متن پیام سرپرست دانشگاه پیام نور آمده است:

دهه مبارک فجر یادآور پایان استبداد و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است . ایامی که ملت ایران، متحد و یکپارچه در جهادی فراگیر، با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد کرده و منشاء تحولات عظیم شدند.
انقلاب شکوهمند اسلامی فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر در پرتو اعتقاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار است که زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ بر بستر دین و اخلاق شد.
بدون شک، در این اقدام انقلابی بزرگ، جامعه دانشگاهی از همان روزهای آغازین مبارزه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد و در کنار دیگر اقشار با ایثار و از جان گذشتگی برای ایجاد پایه های محکم انقلاب اسلامی مبتنی بر دین، ایمان و آرمان های اسلامی اهتمام ورزید.
اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که همچنان دشمنان به شیوه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در پی ممانعت از تحقق اهداف نظام، بالندگی و پیشرفت کشور هستند، وظیفه ما به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی و الگوساز جامعه، این است که بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و ضمن تشریح تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان در جهت تولید علم و دانش، گسترش مرزهای دانش، دیپلماسی علمی، ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و ارتقای هویت دینی و ملی به شکلی مطلوب و ویژه بکوشیم.
اینجانب سالگرد بهار آزادی را به ملت شریف ایران تبریک و شادباش گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اعلام می نمایم که خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور خود را وامدار خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های جانبازان عزیز از صدر انقلاب تاکنون دانسته و برای تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه شرکت خواهد کرد و ندای اتحاد، اقتدار وسربلندی ایران اسلامی را سر خواهد داد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر